I wish I had time for everything.

Jag somnar snart. Det känns i alla fall så.
Det finns en sak här på jorden jag skulle önska mig om det så var min sista önskan. Jag skulle vilja har med tid. Mer tid till allt, så att man helt enkelt kan göra det man vill och ändå ha tid över till det allra viktigaste. Tid till allt - att aldrig behöva välja bort saker. Det är nog det viktigaste vi har här i livet - tid. Just tid. Med tid kommer vänskap och kärlek och allt däremellan. Tänk om det bara vore så enkelt.

Dagen som sådan var helt okej. Teknik - läraren! kom på problemet med våra kopplingar. Verkligen på tiden det, men vi fick ytterligare ett stort arbete i våra händer. Sedan var det lucia träning. Det känns som att det inte kommer bli ett lucia tåg. Eller kanske. Sedan hade vi lunch och därefter So. Jag tror inte jag ätit så lite till lunch på en evighet. En knäcke macka med Keso och lite morötter. På SOn arbetade jag med tekniken eftersom jag är klar med uppgiften om politik. Sedan var det slöjd och jag hann, phju, klart med min uppgift. Så himla underbart. Efter skolan gick jag med Eb till henne och vi tränade till idrottslektionen. Ska bli roligt.

Nu på kvällen har jag pluggat och ätit middag. Sedan var jag inne på datorn samtidigt som pluggandet, en ganska dum idé. Men jag kom en bit. Jag pratade med mina kära vänner och fixade filmen till datan. Så mycket geek är jag ju, men inte tillräckligt för att få den att fungera i Dvd:n. Aja, jag tror det ordnar sig.
Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen och sedan sticka lite till Desperate. Relaxing time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0