Musik?

Nu ska jag krypa till sängs. Dagen har varit lugn och skön med kompisar hela tiden. Först i skolan, sedan hemma med E, A och J och sedan M med familj på kvällsbesök. Det var jätteroligt.
Imorgon ska jag upp klockan åtta för att hugga gran med min farfar, kusin och farbror. Får se om syster orkar upp. Eller om jag gör det. Har ju trots allt mycket sömn att ta igen nu faktiskt. Ska ändå bli mysigt i skogen.

Avslutningen gick jättebra! Jag är glad över mina betyg! Det jag är allra mest överraskad över är mitt MVG i musik. Jag kan inte sjunga... Men ändå!
Sedan är jag nöjd med resten. Nästan år ska jag jobba som tusan för att höja mitt Idrottsbetyg till max. Det är det enda som sticker ut just nu. Känns lite surt.
Jullov är alltid lika underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0