One step ahead.

Nu är det bara tre dagar till julafton. Om ens det. Dagen idag har ju passerat snart. Om tjugofem minuter ska jag vara nere hos min farmor och farfar där mina kusiner med föräldrar är. Vi ska fira minijulafton eftersom vi åker bort efter julen.
Idag har jag storstädat mitt rum och nu är det fint här. Lite julpynt och tomtar finns nu i mitt rum. Men jag ska pynta lite mer senare. Jag gillar att vakna upp på julafton och se pyntet och njuta av det då. Inte se det flera dagar innan jul. I och för sig är den här julen lite speciell och vi har gjort allting lite tidigare än vi brukar för att hinna njuta av det innan värmen. VI har bakat kola och lyssnat på julmusik idag också. Jag tycker mycket om julmusik. Inte sådan där religiös och lugn musik utan lite nyare låtar. Ungefär.

Åh, nu är Eb i Hurghada, Egypten och Em på Koh Lanta, Thailand. Lite avundsjuk blir man allt. Men jag får mitt snart. Bättre sen än aldrig. J är också på väg bort. Hon smsade mig för ett tag sen och skrev:
"Johanna! Jag är i ett narnialandskap nu, massor med snö" eller något sådant.
Jag vill också ha snö! Men allt kan man inte få, tyvärr.
30 grader och sol, lite lätta moln och varma tropiska skurar då och då. Det är vad som väntar mig på Bali och det känns ju ganska bra det med. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: farthindret

tänk om det regnar hela tiden då??:P

fast det gör det nog inte;)

du får hare så bra på bali och sola lite åt mig:D hehe

2008-12-22 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0