Saknad.

Jag somnar snart och vi har gäster. Jag har faktiskt haft en ganska trevlig kväll utan några speciella händelser. Trodde att det skulle gå långsamt och att jag skulle vilja träffa vännerna. Men icke, jag känner för att sova, ha all tid i världen på mig och att åka till Bali. Det är med gästerna och kvinnans artonårige son som vi åker till Bali, Indonesien den 26 december. Närmare bestämt om 21 dagar. Tre veckor exakt! Gud vad vi ska ha det roligt, underbart och mysigt. Jag längtar.
Dagen är ingenting jag har tid att berätta om just nu. Det är bara så att jag inte orkar tänka på det just nu. Har varit i Täby och i skolan. Känns skönt med bara elva skoldagar kvar som Fn berättade för mig idag. Det märks att vi alla tappar fokus, inte minst jag, men jag döljer det och kämpar vidare som ett djur. Verkligen.

Saknad. Saknaden är enorm, både av personer och av saker. Jag saknar min älskade M och Sof. Jag saknar tiden med El. Jag saknar USA och allt runt omkring det. Jag saknar den enkla tiden. Om det nu har varit någon. Ibland saknar jag fler saker, andra saker, mindre saker och ibland obetydligare saker. Men det är bara så och jag rår inte för det. Jag tror att jag inte kan sätta ord på det annat än i mina tankar. Det är bara tomt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0