Travellers.

Jag är trött som få. Jag är glad.
Vad an detta vet jag inte. Men jag är det bara. Om åtta dagar åker jag till Bali. Om sex dagar är det julafton. Om tre veckor börjar skolan men då är jag på Bali. Allt detta gör mig lycklig. Julen, resan och alla underbara människor som finns.
Idag har jag städat mitt skåp i skolan, sett på film, ätit godis (då jag förövrigt lyckades äta en med likör i, men som jag fick spotta ut på Eb's toalett, tur att det inte hände i skolan) och spelat Sims med J och Eb. Busat lite också. Förlåt, busungen min.
Vi räknade ut att vi alla åker bort nu under julen. Imorgon åker Em till Thailand, på lördag åker Eb til Egypten och på söndag åker J till Sälen. Både sol och skidor är det som gäller. Jag kommer sakna er alla!
Helgen därpå åker jag till Bali och L till fjällen.

Underbara människor var det ju. Och så ska det förbli. Jag längtar och jag är glad. Precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0