Trötthet.

Fy, jag har stressknölar i nacken tror jag.
Idag har jag inte gjort någonting speciellt. I skolan hade vi musik på morgonen, sedan engelska, svenska och lunch. NO och matte efter lunchen och det var inte speciellt på något sätt. Dagen var ganska seg, känns som om veckan varat i en månad och jag minns inte ens vad jag gjorde i helgen. Så hemskt.

Efter skolan åkte jag hem med tåget. Jag pluggade och fixade med idrottslektionen tills imorgon. Nu är jag klar med allt som är tills imorgon. Vid halv sex tiden var jag hos farmor och farfar på middag. Sedan gick jag hem, ringde till Eb och J. A kom också med salamikorvarna och jag gick ner med dem till farfar.
Nu pratar jag med J i telefon och är inloggad på datorn, men det är inte så roligt. Jag tror att jag ska gå ner snart, ta det lugnt för ett tag och så där.

Åh, jag längtar till Sälen riktigt mycket! Det ska bli roligt verkligen. Nej, jag känner mig som en vaken zombie just nu. Så trött man kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0