En tidig morgon.

Jag somnade tidigt tgår kväll. Jag och min mamma hade varit på gymmet och tränat plus att min moster och kusiner var på besök här. De skulle också se musikalen som syster är med i. På kvällen tittade vi på tv och jag hann tillbringa ett litet tag framför datorn. Den här helgen har gått alldeles för snabbt! Jag vill inte ha skolvecka igen. Men i och för sig får den gärna gå snabbt då vi har lov om bara två veckor! Också en längtan.
Idag har jag en jättebra skoldag! Jag börjar klockan åtta, kanske inte så bra. Jag och mina två kompisar har franska och det betyder att vi inte har språk på eftermiddagen och slutar klockan halv två! De andra börjar nio och slutar tre. Det är en riktig vinst det där. Efter skolan ska jag till sjukhuset för att ta en spruta. Min kompis E bjuder mig på mellis och sedan ska vi ge oss ut för att försöka sälja salamis till skolresan i vinter! Två längtans.
Skolan väntar, kanske man får ett leende idag? Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0