First day of my life?

Snart ska jag åka till skolan. Men först måste jag skriva ut några dokument och lite sådär. Idag är en mycket jobbigare dag än igår. Men det funkar. Sedan ska jag till sjukgymnastik och försöka få diagnos på mina knän. Det är fruktansvärt jobbigt! Jag orkar inte med det längre, vill bara att det ska sluta göra ont och vara som innan den där dumma våren!
Idag ska jag inte heller sluta kämpa. Men jag måste bestämma mig snart för om jag verkligen ska låta det vara eller inte. Det känns inte alls roligt. Och ännu mindre kul blir det eftersom jag känner press. Det känns som om det är början på en ny tid just nu. Antingen tar jag med mig alla in i den nya tiden eller så lämnar jag kvar de som jag tvivlar på. Frågan är om allt verkligen hänger på mig? Det gör nog inte det. Med tanke på alla leenden. Jag borde kanske släppa allt och se vad som händer. Destiny.
Ibland önskar man att det bara kom en sån där dag då allting ordnar sig, jag vet inte om det gör det. Men det skulle behövas. Och lov skulle behövas! Men först är det hemprovsinlämning, matteprov och temadag! Hårt.
Idag ska jag vara uppmärksam, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0