Födelsedagsbarnet.

Jag har bara en sak att säga! GRATTIS JESSIKA!
Femton år som alla andra nu, inte illa det. Nu var det väl sisådär en tolv år sedan som vi kände varann för första gången. Det är en lång tid. En mycket lång tid. Närmare bestämt 4/5 delar av mitt liv.
Så, jag ska till doktorn idag och får sedan hoppas att jag hinner hem till henne för att fira! Jag vill verkligen! Men tyvärr måste jag ta problemen före tårtan. Det känns otroligt hårt.
En sak till nu, kom jag på. Det finns en person här på jorden. Och personen är speciell. Eller hur? Jag tycker om dig, kompis. Det vet du, inte för att det är sagt med ord. Men bara för att du är den som känner mig så otroligt väl. Jag tror faktiskt på det. Och kom ihåg att jag står alltid här bredvid dig. Du vet, som den där lilla ängeln på axeln. Och då står du på min? För visst är det så det ska vara?
Always by your side.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0