Freedom?

Jag har äntligen fått sova utan att bli störd nu. Jag var konstigt nog inte ett enda litet dugg trött när jag såg på Desperate Housewifes på kvällen och inte ens senare när jag läste lite i sängen. Det var konstigt. Men jag tror att det var en sådan där mystisk övertrötthet som inte gick att hindra. Jag gjorde ingenting igår. Tittade på OTH och var inne på datorn.
Idag ska jag med syster till Täby nu snart och sedan ska vi till stan för att möta mamma och en kompis och så ska vi äta middag och sen gå på konsert. Jag behöver några nya tröjor och en kofta så det ska jag kolla på i Täby. Sedan är det ju Grey's ikväll som jag måste spela in. Vill inte missa det.
Nej, träden är gråa och himlen lika så. Snart ska jag ge mig ut och gå till tåget. Jag hoppas att snön kommer tidigt i år. Det blir så mycket mysigare då. Tänk, en mysig promenad när det är becksvart ute och snön ligger vit på gatorna. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0