Friday, I'm in love.

Den här skoldagen var jobbig. Vi har sen lunch och sista lektionen slutar tre. Det är bara sådär allmänt segt för att vara en fredag. Men, trots det överlevde jag hela veckan. Efter skolan gick jag med J och Em till Ica för att handla tuggummi och sedan gick vi hem till Em och tog lite foton och spelade ett spel. Ni vet, ett sånt där gammalt tjejspel som man kunde fnittra i evigheter till. Med lite egna frågor blev det jättekul! Sedan gick jag hem, åt middag och gick sedan ut med några kompisar. Men vi tröttnade och nu har jag kommit hem för inte så länge sen. Det var kallt ute, men med många goda skratt klarar man det ändå. Nu ska jag se på en film på mitt PSP eftersom jag inte vill väcka syster som sover i rummet bredvid.
Äntligen helg! Som jag har längtat! Sedan är det inte så mycket läxor heller. Underbart.
Dagen som sådan var ändå ganska rolig. Några personer som tror att de är otroligt smarta och några som är något mer smarta i kombination är ganska roligt. Vi har allmänt kul tycker jag. Även om sudd i håret och knäckebröd inte är det bästa man kan få på sig. Alltså jag kan inte sluta tänka på leendena. Det känns tydligt. Kanske eller kanske inte? Ska jag vara helt ärlig så skulle jag vilja veta. Men... Det blir svårt. Tro inte att jag är besatt eller något. För det är jag inte. Så mycket kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0