Future 'n' yesterday.

Snart är det skola.
Igår var jag med A, L, H och J på eftermiddagen. Vi bakade toscakaka och tittade på One Tree Hill. Jag blir alltid så irriterad när det händer saker i en serie som man inte vill ska hända! Det är jobbigt. Sedan tog jag, A och J lite fina bilder och pratade lite innan de åkte hem vid halv sex tiden. Då var hela tosca kakan uppäten, med lite hjälp från mamma och pappa. Köket var städat efter mitt och J's underbara grädd krig. Det var INTE jag som började, eller hur? Så, jag kunde äta middag med mamma och ta det lugnt. Jag bestämde mig för att ta en otroligt lugn dag och inte så mycket som titta på läxorna. Det gjorde jag också. Istället satt jag vid datorn och pratade med några kompisar. Vid niotiden såg jag på Heroes. Egentligen tycker jag inte om det. Men det har blivit ett litet tvång att jag ska göra det.  Egentligen ville jag fortsätta att prata med vännerna. Ibland blir det såna där roliga konversationer där tiden bara går utan att man tänker på det. Sånt gillar jag.
Tänk, bara en vecka kvar till lovet! Gud va härligt! Jag längtar otroligt mycket! Men först ska jag och halva min klass packa kassar på ICA för att tjäna pengar till våran klassresa. Det va ganska kul förra gången. Det blir nog bra den här gången med. Min grupp samlade in jättemycket pengar!
På något sätt är jag på otroligt bra humör idag. Jag känner bara för att springa runt och vara glad idag. Varför vet jag inte, men så är det. Lite bra musik sådär. Det är enkelt att få mig på bra humör idag. Trots att jag måste åka till skolan ungefär nu. Men, jag håller ut. Jag lever på alla leenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0