It hurts baby, it hurts.

Jag fick äta tårta idag!
Skoldagen har varit lite halvt bra sådär. Men jag fick reda på mitt engelska prov, har aldrig fått så bra på ett prov förut. Så det va roligt! För er som undrar så har jag fått högsta betyg massor med gånger. Men lite bättre än så tillochmed. På idrotten var våran lärare med en del som inte hade sprungit och vi tjejer hade jätteroligt och spelade Brännboll. Sedan i slutet kom killarna med. Sista lektionen hade vi oförberett prov i So. Inte för att jag tror att det egentligen var ett prov. Det var superlätt.
Jag var som sagt hos doktorn idag. Jag ska göra en magnetröntgen för att se vad det är för fel med mina knän. Jag vet inte, men det känns som ytterligare en lång tids väntan. Men jag fick inflammationshämmande mot ledkapseln och smärtstillande mot det onda. Så nu ska jag äta medicin ett tag framöver. Så det var det positiva!
Sedan åkte jag hem till J. Vi åt tårta och tittade på One Tree Hill eftersom J så gärna ville göra det. Sedan bakade L, Em och Eb en annan kaka som vi åt eftersom det var en ganska liten tårta för sju hungriga tjejer.
Nu gör jag ingenting. Försöker lista ut ett sätt att få föräldrar till Ica imorgon. Jag vet inte hur jag ska lyckas. Men det ordnar sig nog.
Visst betyder det något? Eller det måste göra det. Juste, jag skulle inte tänka. Men jag kan inte låta bli när jag faktiskt blir påmind varje dag. För det är så tydligt. Jag önskar någon kunde säga något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0