Ledkapselsinflammation.

Jag har ledkapselsinflammation. Det betyder att ledkapseln på knäleden är inflammerad och i sin tur har då hela knäet blivit inflammerat. Jag måste få medicin mot inflammationen. Och idag har vi jogging, jag får absolut inte vara med. Inflammationen kan sprida sig. Inte alls roligt. Aja, jag får helt enkelt titta på dom andra och heja på när dom springer fram och tillbaka. Det är lite roligt. Efter idrotten är skoldagen slut för min del. 12.50, riktigt skönt! Sedan ska jag troligen tillbringa min eftermiddag med min goda vän A. Ni vet, prata on livet och bara ha det allmänt mysigt.
Jag ska snart åka iväg till skolan. Och jag längtar inte. Det är kallt ute på morgnarna. Men jag kan åka buss idag. Det är bra!
Hoppas skoldagen blir lika bra som igår. Jag gillade dagen helt enkelt. Det var härligt. Jag tycker om att känna mig omtyckt. Men det gör väl alla?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0