Lucky day.

Idag började skoldagen hemskt segt. Ingenting speciellt hände på lektionerna och de va inte särskilt roliga på något sätt heller. Det enda som var bra var att vi fick reda på att matteprovet är veckan efter lovet och inte nästa vecka! Det va verkligen skönt att höra. Sedan fick vi veta att vi skulle gå i skolan till två ändå eftersom alla lärare skulle ha ett möte med sin klass. Men eftersom de andra hade prov den tiden så sa vår lärare att vi fick gå hem ändå! Det va bra! Så efter att ha gått ett varv runt en bana vid skolan slutade vi. Jag gick tillsammans med Em som också har problem med knät och inte heller fick springa. Jag som verkligen ville springa. Men det gick tyligen bra för dom andra att springa. Just nu väntar jag på att min vän A ska ringa mig. Vi kanske ska göra något.
Mamma ringde till doktorn idag, tydligen tog de prio ett på mitt problem så jag fick tid om en vecka! Det va bra!
Jag har fått tillbaka lite kämparglöd idag. Det kändes bra att inte bara ge upp. Nåt speciellt är det faktiskt. Även om jag har svårt att se vad det är. Det ordnar sig säkert.
Jag har verkligen fastnat för låtar med fina texter. Det blir så mycket bättre då! Ibland känns det som om man är en del av låten. Det älskar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0