Måndagsbarn.

Den här dagen gick riktigt fort. Vi hade vanliga lektioner hela dagen men jag och min kompis Em satte i andra rum varje gång. Det är alltid mycket roligare. På idrotten sprang vi inte som tur var. VI hade softball vilket är riktigt roligt. Men Em höll på att skjuta ihjäl mig! En boll snuddade nästan vid mitt huvud. Läskigt! Jag är inte världens bästa fångare eller något men det var kul ändå!
På eftermiddagen, när de andra hade spanska gick jag, E och H hem till H för att gå ut med hennes hund. Vi gick runt i skogen ett litet tag. Sedan cyklade vi till centrum för att jag skulle ta en spruta. Det gjorde inte så speciellt ont och gick jätte fort så det var skönt. Sedan cyklade vi vidare till några företag som ligger på en väg nära centrum för att försöka sälja Salamis och få pengar till klasskassan. Vi sålde 11 stycken! Imorgon ska vi gå vidare till några andra företag. Jag kom hem vid middagstid och gjorde lite läxor och åt middag. Sedan pratade jag med vänner på datorn och hade roligt.
"Was it love or just something that reminded me of? Something that felt a lot like but it wasn't love?"
Jag älskar den textraden. Lyssna på låten, Come out of the Shade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0