Shorttrack.

Jag kom precis hem från Täby. Jag köpte en present till J's födelsedag. Innan det hann jag vara på Ica ett litet tag. Jag och T packade tillsammans och vi fick nog in en del pengar. Men inte lika mycket som igår skulle jag tro. Det va segare än igår men okej. Sedan åt jag lunch hemma innan vi åkte iväg.
Idag ska jag inte heller göra någonting speciellet. Kanske ska gå ut med några kompisar ikväll, men jag får se hur det blir med det. Annars så kanske jag ser en film eller så tillsammans med min syster. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på heller. Det är det som är det allra bästa med lov. Man behöver inte ha så stora planer.
Jag har precis tittat på ett jättesött klipp på youtube. Det fick mig på bra humör.
Jag har inte tid just nu. Jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0