Terrific?

Gårdagen var riktigt bra! Tyvärr hittade jag ingen kofta som jag ville ha. Men en ny tröja ligger nu i min garderob. Jag och syster gick runt i Täby ett tag och sedan åkte vi in till stan. Där mötte mamma oss. Sara såg några människor som delade ut Marabou choklad så hon sprang dit och tog till oss. Sedan mötte vi kompisen och åt middag och därefter gick vi till Ciruks i kylan. Konserten var rolig faktiskt. Inte för att jag hade särskilt höga förväntingar men ändå. När vi åkte hem var det mulet och kallt så det var obehagligt. Sedan somnade jag på direkten. Det var mysigt.
Idag har jag varit hos Eb tillsammans med Em, A, och J. Vi såg på film och åt chokladbollar och myste. Det behövdes verkligen en sådan här dag. Det regnade och blåste och jag blev dyblöt när jag gick hem. Dagen var riktigt mysig.
När jag kom hem lagade jag och syster mat till oss. Sedan har jag inte gjort något mer.
Jag är nervös. Jag ska göra magnetröntgen på onsdag. Onsdag liksom? Doktorn sa att det skulle ta en månad. Jag ska liksom åka in i ett rör och ligga där i minst trettio minuter. Läskigt!
Annars känns det extremt tråkigt att lovet snart är slut. Det är inte många dagar kvar. Men det betyder att julen närmar sig. 2009 ska bli ett bra år. Så är det. Men också läskigt. Men jag längtar ändå.


Kommentarer
Postat av: Hanna

:O du har avslöjat din adress! jag börjar alltid att skriva min första kommentar med det riktiga namnet, ej "H" som förkortning;)men det kommer sen...

2008-10-31 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0