Social.

Nu är jag åter hemma igen. Jag har tillbringat dagen med min mamma i Arninge då jag köpte en jacka, en sjal, vantar, mössa och ett par skor. Jag behövde verkligen ha höstkläder! Varför kan man inte hoppa direkt till vintern och sedan direkt till sommaren istället? Det vore både enklare och bättre. Skulle egentligen ha gymmat idag. Men det känns så där halvt roligt när man inte kan träna benen. Så jag föredrog Arninge.
Igår var det faktiskt ganska okej. Jag och mina kusiner hittade på en egen värld. Där flög man omkring och bodde på stora maskar. Sedan lärde min andra kusin, på tio år, allt om nåt sorts spel. Korten hette jugijo någonting. Jag kan allt, men inte stavningen. Det var mindre roligt. Men jag som är tjej utnyttjade möjligheten att göra två saker samtidigt. Så jag spelade patiens på datorn och pratade med kusinen samtidigt.
Nu sitter jag vid datorn och pratar med en kompis. Em och jag tittade på klipp på youtube när saker plötsligt dyker fram och sedan kom vi in på ett klipp med hypnos. Det var riktigt läskigt! Prova. Sök på någonting med hypnos så får ni se.
Imorgon är det back to school. Men veckan är okej, så det känns bra. Jag får se hur det blir med det hela. Men det är inte slut än. Kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0