Vattenkrig.

Som sagt. Jag är trött. Igår så skulle jag och J tvätta bort hårfärgen eftersom ingen av oss orkade ha kvar den i håret så vi gick till duschen. Jag börjar skölja ur håret på J snällt och försiktigt. Så sedan när J skulle skölja av sitt ansikte så råkade hon spruta vatten på mig. Mina kläder! Sen tog J och sköljde ut mitt och då blev det vatten överallt. Så sedan råkade jag spruta upp lite på henne och tillslut var hela jag blöt. Det var inte roligt.
Jag var bara tvungen att skriva detta. Ord är det bästa sättet att lösa saker på. Inte vattenkrig.


Kommentarer
Postat av: jessika

haha men johanna har du tänkt på att de va du som startade de hemska vattenkriget?

2008-10-28 @ 18:12:59
URL: http://jesssikaarlerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0