Bankomaten.

Jag orkade inte se mer tv. Oftast är det bara vissa program som håller helt för mig, som jag kan se en timme eller så. Fast när annat måste göras orkar jag inte heller se på något ibland.

Idag, apropå ingenting, så skulle jag hämta ut pengar till skoltröjorna. Det skulle kosta tre hundra, jag hade bara femhundra lappar och ville inte bli av med dem och gärna ge jämna pengar. Så då tänkte jag att när mamma ändå skulle svänga förbi vårat lilla centrum så kunde jag också hämta ut pengar. I alla fall så gjorde jag det och självklart så går det bara att ta ut FEMHUNDRA lappar! Så himla drygt. Och där stod jag, med "point of no return". Så jag tog ut femhundringen, kontot blev mindre rikt och gick mot kassan. Bara för att få fram fem hundringar var jag tvungen att köpa en endaste liten sak. Första tanken var en kronorstuggummi, men det verkade löjligt med tanke på att jag inte äter sådant och att betala den med en femhundring. Det blev en ansiktsmask istället. Jag kände mig som en rik ensam unge som handlade en ansiktsmask för sjutton kronor med en femhundring. I alla fall så har jag 483 kronor kvar. Jag förlorade sjutton kronor på den dumma bankomaten! Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, johanna då! eller så hade du kunnat fått 200 av mig;)

2009-04-19 @ 21:52:16
Postat av: jessika

HAHA, johanna då. eller så hade du kunnat fått 200 av mig;)

2009-04-19 @ 21:53:04
URL: http://jesssikaarlerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0