Barnvakt.

Jag sitter hemma hos mina kusiner som jag passar nu. Med mig har jag mammas lilla bärbara dator. Jag måste göra lite läxor och så kan jag roa mig. Egentligen skulle jag och El gå på bio idag men det blev inte av eftersom morbror verkligen behövde hjälp. Även grannen är här också. Än så länge har vi studsat och ätit mat. Nu tittar de små på Oliver och gänget.

Dagen har varit mindre rolig. Mitt ben vill sig inte utan gör ont hela tiden. Plus att jag blev på dåligt humör av det. Anyway, det var ingen jobbig dag alls egentligen. Det var bara många faktorer som spelade in. I alla fall, nu ska jag prata med den äldsta här och få honom iväg från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0