Birthday.

Grattis mig själv!

Kan man säga så? I alla fall så är det min stora dag idag. Den började med sång och tårta och massa paket. Kläder, parfym, smycken, en väska och pengar, bland annat. Snart kommer mina vänner hit, vi ska äta lite tårta! Ikväll ska jag äta födelsedagsmiddag - med sushi till förrätt och sedan ska jag kanske åka iväg med mamma och kolla på något att köpa för mina pengar! Jag är rik!

I alla fall så har det varit en bra morgon och det allra bästa är vädret! STRÅLANDE sol och klarblå himmel utanför fönstret. Det känns sådär väldigt underbart och kanske jag lägger mig på verandan och solar snart.
15.41 idag, för sextonår sedan föddes jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0