Brand-new.

Ibland är allt för orättvist. Alldeles för ett tag sedan kom min pappa upp till mig. Han såg lite sådär finurlig ut och sedan höll han upp sin splitternya iPhone. Så orättvist! Den är riktigt cool faktiskt, jag har tagit några bilder med den och försökt lära mig smsa på den. Det var väldigt svårt eftersom iPhones har QWERTY-tangentbord och inte det vanliga systemet man vant sig vid som de flesta mobiler har. Fast har man en sådan lär man sig säkert att skriva lika fort på den som med en vanlig!

Jag såg nyss att träden vajade utanför huset, ändå vill jag ta en promenad. Det blir nog inte så tyvärr utan jag börjar nog skriva på min fördjupning om Isotoper i NO. Sådär lagom spännande.
Imorgon har vi "kreativ" dag, vi ska göra ett temaarbete(?) på något landsmatkultur och sedan laga bruschettas eller skagenröra mackor till förrätt. Skollunchen blir huvudrätten i våran blivande trerätters och vit chokladmousse till efterrätt! Får hoppas det smakar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0