Butterfly!

Åh! Det är verkligen vår nu. Sådär så att solen värmer och man kan sitta i solen utan att frysa. I dag, på lunchrasten såg vi en fjäril! Verkligen ett vårtecken! Nu håller solen på att gå ner bakom kullen och träden. Klockan är sju och jag är dödstrött.

Idag var det skola och det var en jobbig dag. Inte sådär hyperjobbig just idag eftersom många ämnen inte var så "allvarliga". Annars brukar onsdagar vara en jobbig dag med tanke på att vi har lunch vid halv tolv eller så. Det är skönt att vi har sovmorgon till nio så att det inte blir helt fel. På eftermiddagen har vi NO och matte. Efter skolan gick jag hem till H med J, Aoch Eb. Vi åt mellis tittade på film och spelade spel. På hemvägen njöt jag av kvällssolen.

Jag längtar så efter lovet och hoppas att det kan bli dagar fyllda med promenader på kvällarna och härliga dagar. Jag har läst både att snön ska komma tillbaka och fira min födelsedag men också att solen ska göra det. Jag önskar mig det sistnämnda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0