DH.

För att ha något att se framemot och för att somna tidigt valde jag att spela in det ena av dubbelavsnitten på DH idag. Det är alltid mysigt att sätta sig i soffan med en kopp té och titta en eftermiddag. Fast nu börjar värmen komma ju. Då vill man vara ute. Inte sitta inne framför TVn. Men i alla fall så ska jag se det där någon gång.

Pluggandet idag gick bra. Har varit riktigt effektiv, känner mig fullärd nu och provresultatet får utvisa hur mycket jag kunde. Siktar man högt kommer man i alla fall en bit upp. Så är det, jag siktar mot stjärnorna. Haha, å andra sidan siktar jag mot the big M och inget annat. Fast jag ska vara nöjd med V't också. Det lär ju bli ett sådant. Vi får se.

Tid för sängen och för att avsluta denna kväll som blev bättre än förväntat. Åh! Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0