En underbar dag.

Åh vilken extremt härligt dag detta blev tillslut.
Började åtta imorse, svenska, men läraren ställde bara några en massa frågor om språk. Sedan om påsken eftersom vi inte hade något att göra. En del skrev klart sina argumentationer men jag var klar. På bilden målade jag min fågel jag gjort i gips. Sedan var det engelska och jag hade nationelltprov vilket var enkelt och ganska kul! Alla andra, förutom vi som gjorde provet fick sluta efter bilden eftersom de inte hade svenska eller matte. Jag, A, Eb och Em hade dock matte så vi stannade i skolan. Hela lunchrasten låg vi ute i solen med H och J som stannade efter nationella provet. J var med på matten och sedan slutade vi för att ha en veckas lov.

Efter skolan gick jag och Em till centrum och handlade glass. Ett stort glasspaket och varsin liten och gick sedan till Eb. Där solade vi med glassen och åkte sedan inlines, jag gick med Eb's hundar medan de andra åkte. Det var roligt och så underbart väder det var! Efter vi åkt åt vi mer glass och läste roliga citat från boken "Tjuvlyssnat". Under dagen tog vi också många foton, mest på de jätteduktiga inlinesåkarna men även några på hundarna. Vi la också märke till att Eb's termometer stod på 15,8 grader i solen idag. Det är nästan sommarvärme och svarta tights som jag hade idag var varmt! Hoppas lovet blir lika underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0