Faster than a rollercoaster.

Snabbt. En riktigt jobbig dag eftersom jag somnade vid tolv igår. Sedan vaknade jag fem också av att Em "ringde mig". Jag drömde. Jag drömde att hon sa att hon försovit sig och att klockan var kvart över sju, då insåg jag att jag också hade gjort det... I drömmen dock. Klockan var ju fem.
Jag har i alla år haft svårt att somna och vaknat fel tider och så. Den senaste tiden har det inte varit några problem utan jag har somnat pang på och vaknat tidigt. Igår var det hemskt. Jag kunde verkligen inte somna och det påminde mig om gamla tider när det var så. I alla fall så orkade jag hela dagen men min energi börjar tyna ut nu.
Lite kul var det att träffa alla vänner i skolan men eftersom vi har en mördartid framför oss känns det mindre bra. Sisådär en två SO prov, fem franska prov, tre NO prov, två matteprov, idrottsprov och säkert något mer. Kvar. På nio veckor. Suck.

På eftermiddagen var jag hos J ett tag sedan en snabb visit hos kusinerna. Pluggning resten av dagen och så avslutas den med DH klockan nio. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0