Flightplan.

Vi började se på Flightplan, jag min syster och hennes kompis, som går på femman just nu. Men jag orkade inte med den sortens film idag. Vet inte varför men ibland känns det bara så, typ. Så nu satte jag mig här istället och pratar med några kompisar.

Åh, jag är sådär jobbigt trött på något sätt. Men inte tid att sova trött utan bara seg. Fast ändå skulle en promenad inte vara helt fel, det ser så mysigt ut där ute. Mörkt och härligt vilket påminner mig om jästpromenaden vi gjorde i höstas. Då gick vi med tofflor ute. Det var riktigt mysigt! 
 
I alla fall så har jag inte gjort den där efterrätten ännu. Det får bli imorgon istället. Jag orkade helt enkelt inte riktigt det idag. Det var liksom en "sån" dag när allt bara skjuts framåt. Fast idrotten hann jag ju med. Det känns som att jag kan det där litegranna faktiskt. Hoppas bara det blir poängprov och inte annat jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0