Frusna fingrar.

Igår kväll när jag tittade på DH så somnade min hand. Det började liksom sticka och göra ont i handen? Typ vid tummen. Jag som trodde att det brukade vara fötterna som somnade, men icke, igår när jag sprang (?!) så somnade handen också men jag tänkte bara att det var tillfälligt. Fast det verkar det ju inte alls ha varit. Det gick i alla fall över.

Så himla grått och tråkigt det är ute nu. Det som skulle bli sommarvärme nu till slutet av veckan. Det ser inte ut så. Igår när jag kom ut på morgonen frös mina fingrar till is i ett par tjocka vintervantar och systers kanins vatten hade frusit. Det som ska vara vår nu, det känns verkligen inte som att det kan bli varmt. Och minst av allt känns det som att jag legat ute på altanen i bikini för några veckor sedan. Skolan väntar, jag ska åka om typ 25 minuter tror jag. Det blir cykeln idag, men först ska jag kolla graderna. Det beror lite på, fast det är bekvämt att ta sig hem med cykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0