Gymnasium!

Jag kom in på alla linjer jag sökt till gymnasiet! Så himlans roligt, faktiskt. Även om jag trodde det skulle bli så. Fast det är ju preliminära intagningar nu så jag får hoppas att mina betyg håller i sig, men det ska de nog göra.
Nu kommer det svåra valet för mig, jag vet inte vad jag ska välja. Det finns nackdelar med allt jag väljer, tyvärr. Så blir det när man inte vet, för jag vet inte om det är Sam eller Natur som är "min grej" utan velar. På ett sätt är natur bättre men på ett annat sätt sam. Natur är bredare, sam roligare, natur svårare för just mig, sam lättare. Jag vet inte alls! Sedan är det tågen som ska passa också. Jag vet inte alls, faktiskt.

Jag hann med allt på min plan för dagen. Först hade jag tänkt vara lite fräck och sola samtidigt som pluggandet med vårat stora vardagsrum, jag menar stora, som en liten lägenhet, tog luften ur mig och jag somnade nästan på altanen. Dock hände det sig så att solen gick i moln och då började jag plugga. Snart ska jag börja fixa med en efterrätt. Surprise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0