Kvällssol och stretch.

Det gick bra att springa! Så där härligt. Kvällssolen sken över stranden, det blev runt havet ändå. Mitt knä fick sig en tuff match i en av backarna och under uppvärmningen, men leden klarade det. I vanliga fall gör det ont lång tid efter men mina ledfästen och allt annat verkar må bra för tillfället. Snart drar jag väl till dom igen bara. Jag sprang som sagt runt havet, det var inte mycket folk ute och väldigt lugnt så jag kunde ostört njuta av min duschmusik - Moneybrother eftersom det var det enda mamma hade på sin iPod. Problemet med min nya är att den inte funkar att ha runt armen i våran armsak.

När jag kom hem hamnade jag framför Tv:n efter att jag legat i solen ett tag för att andas ut. Det var väldigt skönt att helt slappna av i kroppen och under tiden jag tittade stretchade jag och gjorde lite yogaövningar. Träningsvärk är jobbigt! Stelhet är värre så jag hoppas det är bra imorgon och ingen värk. Imorgon börjar vi åtta. Tisdags morgnarna är jobbiga! Klockan på 06.15, bara det säger allt. Så snart ska jag krypa ner bland mina kuddar och mitt täcke för att lyckas somna tidigt.
Jag och min kompis El hade planerat att se på bio på fredag, men så kanske det inte blir. Min morbror ringde och frågade om jag ville passa mina kusiner, vi får se hur det blir. Roligt hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0