Långfredagen.

Långfredagen ska vara lång, det hörs på namnet. Min har varit sådär lagom.
Den här dagen har varit riktigt varm! Jag har varit på altanen hela dagen och bara värmt mig i solen. Det har säkert varit uppemot en tjugo grader där. Femton, gott och väl. Under tiden har jag pluggat NO och teoretisk idrott. Alltså om muskler och liknande. Innan lunch gjorde jag en choklad efterrätt och efter spelade jag kort med syster. Sedan studsade vi studsmatta och så i solen. Nu börjar dock molnen komma. Imorgon skulle det bli ännu bättre har jag hört! Det känns helt underbart att en dag i april kan vara så fin.

Nu ska jag snart ge mig ut och springa! Första gången på en evighet en längre bit. Runt havet blir det nog. Det ska bli härligt! Märkte nu att det är fel på tågen. Hm, det stannar mitt i spåret.. Då kanske det får bli längre eller kortare i slutet. Skönt att slippa påverkas av tågfelen i alla fall. Jag älskar lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0