MANDO DIAO!

Min helg har varit alldeles underbar!
Främst lördagen är något jag ska berätta om. För det var så här att H fyllde år då! GRATTIS HANNA FÖRRESTEN! Det råkade också vara en väldigt bra konsert just den dagen så alla vi tjejer hade planerat att bjuda H på den konserten. Det skulle vara en överraskning så vi sa inget till henne utan ringde hennes mamma och kollade att det var okej, vilket det var. Så vi bokade biljetter, hämtade ut dem och bokade bord på Hard Rock Café. Till och med så lyckades vi hålla det hemligt för H. Så igår tog hennes mamma med henne till centrum, hon trodde de skulle handla något men där väntade vi. Sedan sa vi att vi skulle på Hard Rock Café. Väl där berättade vi för H om konserten och kvällen blev underbar!
Jag och L stod tillsammans och dansade hela tiden! Vi sjöng också! Mando Diao som vi såg var jättebra live! Så det blev en jättekul dag! Total lyckad.

Nu orkar jag inte mer. En dum kväll lider mot sitt slut och jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0