Maskerad?

NO provet gick bra, tror jag. Det var inte sådär hypersvårt men jag är glad att jag la ner tid och faktiskt pluggade. Det behövdes. I alla fall så har dagen mest ägnats åt att bestämma klassens avslutningströja. Det lutar åt en tröja med trycket: Absolut 9D på framsidan och alla våra namn på baksidan. Troligen blir den grå!
Det ska bli kul att få tröjorna och för en gångs skull kunde vi faktiskt ena oss även om alla inte var med på Absolut märket. Killarna som klagade på att de aldrig var i majoritet fick igenom sitt förslag den här gången! Så går det när man är en klass med två tredjedelar tjejer ungefär. Vi brukar ha majoritet men med tiden gick det över till killarnas förslag. Det blir nog riktigt bra även om killarna inte kunde låta bli att skriva sina namn med jordens största handstil medan vi tjejer skrev våra något mindre. Haha, så typiskt dem.

Under eftermiddagen har jag gått runt klädd som pirat eftersom vi ska vara "piratebay" imorgon på Plojfotot. Haha, det kan nog bli lite roligt. Nu luktar det mat! Solen skiner och jag vill ta en promenad. Dock är det åskmoln på himlen men ändå. Det är varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0