Måsten.

  • Läsa idrotten och skriva ner viktiga saker
  • Städa litegranna
  • Sitta i solen
     

Ungefär det ska jag göra nu de kommande timmarna. Jag skulle gärna vilja hitta på något idag, men hade bestämt mig för att göra måsten istället.
I dag så började jag och F att leta reda på fakta om indisk mat och när vi gjort det började vi med våra Bruschettas och den vita chokladmoussen. Det blev jättegott faktiskt och jag är fortfarande jobbigt mätt, trots att vi åt för några timmar sedan. På lunchrasten satt vi ute i solen ett tag också, eller lunchrast var det inte, vi satt och väntade på att maten skulle bli klar? Det ska alltid vara så att man får vänta på den, i dag stod jag och Em först en kvart och sedan sa de tjugo minuter från då. Så vi lämnade matsalen och gick ut i solen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0