Monday, you're not my friend.

Jaha. Måndag imorgon. Helgen har varit alldeles späckad men så roligt. Teatern vi såg var en rockmusikal som var jätteball och på kvällen hade vi jättekul. Vi åt mat, såg film och hade roligt. Tack för alla presenter också!

Idag har jag tränat och varit med kompisarna eftersom de sov över här. Jag fixade också undan alla grejer vi använde igår eftersom det blir lite lätt stökigt här och var. Massa disk var det, suck. Eftermiddagen ägnades åt plugg, idrott. Känns ganska bra nu, men man vet aldrig. Det är första provet med just den här läraren så man vet ju inte hur hon tänker när hon skriver prov. Vi får se.

Jag åt nyss lite glass med whiskey-cola sås, och ska nu snart se på Filip och Fredrik. Förresten, min mobil är död, 1 % batteri kvar, mitt tangentbord blinkar rött och även mina batterier är snart slut. Är det inte lustigt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0