Myskväll.

Ibland kan hemmakvällar vara mysiga. Då man bara kan sitta i myskläder och bara vila. Typ som idag.
Jag som faktiskt är lite förkyld behöver vila och inte flänga runt. Idag och ikväll har jag ätit en god middag och sitter nu i fåtöljen med en stor tjocktröja och tights tillsammans med min familj och tittar lite på tv.

Imorgon ska jag sova ut. Jag ska inte bry mig om när jag vaknar utan snarare att jag är utvilad när jag vaknar. Så for vi hoppas jag är helt hundra frisk då också. Det känns ju lite extra bra att veta att det inte bara är två dagars ledighet nu, utan lov! Sedan kanske jag ska träna, beroende på när och hur jag vaknar. Säkert vaknar jag åtta och fortfarande förkyld. Suck. Men nej, imorse vaknade jag utan halsont i alla fall! Ett steg närmare.
Vad som än händer imorgon har jag bestämt mig för att antingen ta en skön promenad i solen och kanske ta med mig systers kamera eller bara sitta på verandan med en filt och njuta. Men det vill sig till att vädret är lockande då. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0