Ond liten.

Alltid på kvällarna när jag är hemma brukar det hända samma saker. Jag sitter vid datorn och tittar på tv. Igår kväll sprang jag, men så stora skillnader blir det inte. Idag skulle jag försöka plugga lite extra, men kom på att jag inte ens har saker att plugga på. Det är Nationellt matte på torsdag, men jag känner mig rätt säker. Det gäller bara att tänka och inte skynda sig för mycket. Så nu ska jag alldeles snart gå och ta mig en dusch för att se på DH klockan hel.

Har inte mycket att säga, förutom att jag inte får bort den lilla texten i headern när man trycker på categoryknappen. Drygt, aja, ska dyka ner i kodmallarna lite extra för att fixa det.. Bort ska den i alla fall, och är man envis som en åsna försvinner den också snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0