Painter.

Första lektionerna idag gick ganska långsamt. Vi hade NO och läraren hade skrivit i min bok "Provet gick bra!" så jag vet inte om hur bra det gick. Vi skulle få reda på det imorgon. Sedan så blev jag klar med ritningen av min bil idag på tekniken. Min lärare kallade det för en "ingenjörsritning" och jämförde den med en annans, haha,  det kanske är vad jag borde satsa på i framtiden? Haha, skämt åsido. Ritningen ser ut som en skog av sträck. Usch, nästa vecka börjar det första av fem franska prov. Grammatik, såklart. Fast det ska nog gå bra.
Vi hade ingen lärare idag på SOn så jag satt med Eb, Em och A i biblioteket och pratade om Andra Världskriget. Slutade med slöjd.

När jag kom hem efter att ha tagit en tur till stationen och sedan gått med J hem så åt jag mellis och kollade igenom det sista på SOn. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0