Påskafton!

En fullspäckad helg. I lördags på dagen så låg jag ute i den tjugogradiga värmen hela dagen och bara stekte. Det var enormt skönt! På morgonen letade vi påskägg, precis som vi alltid gjort. Den här gången var det "skattjakt" och ledtrådar var nästa ledtråd fanns. Tillslut låg påskäggen gömda i tvättmaskinen med då hade vi gått till farmor och farfar samt till farbror och faster.


Påsklunchen bestod som vanligt av ägg med pickartävling, lax med senapssås och Janssons frestelse. Sedan åt vi marsipankaniner till efterrätt, dock åt jag min i solstolen. Tänka sig att kunna ligga ute i bikini i april! Det var helt otroligt och färg fick jag allt. På eftermiddagen busade vi med kusinerna några hus bort. Bland annat åkte killen skateboard och flickan gungade. De är så mysiga och roliga! På kvällen hade vi som sagt gäster. Det var jätte kul att träffa tjejen som jag inte sett på år och dag. Vi åt middag, pratade och var ute ett tag! Det var mysigt och roligt. Sedan somnade vi vid halvtvå. 


Igår var det också bra väder men inte lika varmt...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0