Ploj!

Dagen har flutit på bra! Lite seg morgon kanske men att vi hade plojfoto gjorde det bra igen!
Det allra roligaste var att alla i klassen var utklädda, sminkade och liknande. Det var bland annat dvärgar, pirater, raggare, Fiona från Shrek, clown och lite till. I alla fall så hoppas jag att fotot blev lyckat eftersom det var roligt! Jag hade mina piratkläder på mig och skägg. Tyvärr var det svårt att ta bort skägget, men jag lyckades innan jag skulle bege mig hemåt. Jag vill verkligen att fotokatalogerna ska ramla ner i brevlådan nu! Det vore så roligt att se hur det blev.. Men det lär väl ta en evighet. I alla fall känns det skönt att det blev bra och roligt!

Fixat med designen. Som sagt, jag sa att jag skulle lära mig, nu har jag det! Fotoprogrammen är min svaga sida dock. Mat dags nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0