Promenix.

Nationella provet gick väl bra. G delen var ganska enkel men sedan blev det svårare. Jag slutade tidigare idag, efter att ha haft språk och idrott också. Väl hemma gjorde jag alla hemkunskapsfrågor som vi har i läxa till på nästa måndag då vi har hemstudiedag på måndag då vi i vanliga fall har hemkunskap.

På kvällen gick jag och mötte J. Vi gick runt lite och hamnade vi våran gamla skola där vi hade lite kul åt allt möjligt. Bland annat så gungade vi! Haha, snacka om gamla tider. Men gungorna är flyttade från där de var förut. Och apropå ingenting började vi prata om tiderna som "hönsvakter". Kan ni tänka er? Våran förra skola hade höns tills vi gick i ettan-tvåan-trean någon gång! Vi gav dem all mat vi slängde och det var typ en årskurs som vaktade hönsen och gav dem mat! Verkligen landet.
Det är så konstigt för man minns allt som så mycket större än vad det egentligen är. Så är det på min förra skola, det känns verkligen som att den minskat sig. Kul var det i alla fall! Jag gjorde förresten klart hennes bild idag också. Fin blev den. Whatever, dags för duschen. Mina fossingar är fortfarande kalla från promenaden.

Snälla, gör det inte värre, snart faller jag och låter ödet bestämma.


Kommentarer
Postat av: frida

vad har hänt? vad menas med sista meningen?

2009-04-24 @ 07:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0