Sticka.

Igår lyckades jag få en sticka i min fot. Den är inte särskilt stor men sitter så himla långt in i foten! Det gör verkligen ont så fort den nuddar vid något. Inte ens onknappen på datorn kunde jag trycka på. Snacka om att den kommer vara blåslagen efter idag när jag, med min vikt, gått på tån. Snart ska jag kila ner och plåstra om den eftersom det inte går att få ut stickan. Den är liksom inte så rak så försöker man få ut den har jag bara av den ytterligare! Attans. Men i kväll ska det bli stora stickplockarkvällen och nu ska rackaren ut!

Musik på morgonen. Les Misérables. Roligt. Matte på eftermiddagen, mindre roligt. Pizza till lunch däremellan tror jag det var. Önskevecka. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0