"Sudds" fel.

***********!
Jag hade skrivit ett långt fint inlägg om dagen men så råkar jag trycka på bakåt! Jag skulle radera rubriken men klickade tydligen bredvid raden så att sidan backade. Drygt. Jag hade skrivit "Sudd" men skulle skriva något annat som nu är borta ur mitt huvud.

I varje fall, vi höll på med musikalen på morgonen. Det var kul! Just nu repar vi en scen som är på ett värdshus fast jag är inte med. Det råkar vara så att den "rika" fina tjejen inte är med just där. Det roligaste är att det är en välgenomtänkt scen som blir jätte bra!
Därefter hade vi engelska och svenska med diskussioner om allt möjligt och uppsats om August Strindberg. På NO lektionen efter lunch, som för övrigt var extremt äcklig (jag åt typ ett päron och morötter) så gjorde jag inte mycket. Det var eftersom jag och F pratade om egenskaper och gener samtidigt som killarna bakom oss kastade sudd och pratade. Fast det var bara härligt att slippa jobba. Hela jag blev bombarderad med suddigumin. Haha. Och helt apropå inget så fick jag MVG på NO provet. YES! Haha, det var behövt. Så glad jag blev så NOn var en bra lektion. På matten repeterade vi nationella prov, vi har det första i morgon men just det vi gjorde är den 5e maj. Känner mig ganska säker på det imorgon, har läst och räknat!

Nu ska jag typ gå ut och möta några kompisar för att gå till en pizzeria där de skulle äta. Jag har ätit men det kan vara kul ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0