Tandem.

Dagen slutade med en cykeltur till "landet" med Eb's två små hundar. A hade med sig sin tandemcykel som vi cyklade på. Först skulle jag sitta fram på cykeln och J bak, det gick bra, men sedan när vi bytte. Då vinglade det. Det känns så fel att sitta bakom faktiskt. I alla fall så hamnade vi på en klippa där J faktiskt badade! Egentligen skulle jag också gjort det men så blev det inte. Jag ångrade mig i sista sekund. Så jag fotade lite bilder.

Efter det var jag ute och sprang. Det var tungt idag, jag är inte fullt frisk tror jag. Halsen blev torr men jag sprang en halvtimme och en bra bit! Nu är mina ben ömma överallt. Sedan har jag pluggat franska eftersom det är prov imorgon. Det känns inte kul, men jag vet inte vad jag mer ska plugga på så det går nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0