Tests.

Klockan börjar närma sig tid för att cykla hemifrån mot skolan. Som första lektion har vi musik. Vi håller på med en musikal där och det är faktiskt ganska kul. Lite ovanligt att jag tycker det eftersom jag innan nian trodde det skulle bli mitt värsta ämne, men icke.

Imorgon har vi plojfoto i skolan. Jag och några kompisar ska nog vara pirater, i brist på superidéer. Så det får jag fixa ikväll, då kanske jag kan lämna pluggandet lite. Nej, nu kom jag på att jag har franska läxa tills imorgon. En hel del frågor att svara på. Typ vad tycker du om skolans matsal? Och så. Aja, det blir bra träning inför nationella i språk där vi både ska ha muntligt och uppsats! Årets nior får verkligen många fler nya prov. Som tur är är NO proven än så länge bara testprov. Det är dock inte språkproven, om jag fått rätt för mig. Nästa vecka blir det idrottsprov och matte nationellt prov. Framåt går det allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0