The day.

Hinner inte så mycket idag. Jag har tagit en spruta på sjukhuset Det tog trettio sekunder, jag har varit i stan med mina underbara kusiner och bland annat varit på Skansen. Sedan hann jag hem och åt middag med farmor och farfar för att sedan gå en promenad med J och Eb.  Det blev kallt på kvällen men mysigt var det!

I alla fall så var det jättehärligt på Skansen med kusinerna. Det var sol och vi tittade på djuren! Sprutan gick också bra, men jag har en biverkning som är enormt irriterande. Det är klåda och jag vet inte varför men den har suttit kvar sen den senaste sprutan jag tog alltså vid jul. Tröttsamt.

Ikväll skulle jag se DH men det var inställt pågrund av hockey. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0