Tuesdays isn't fun.

Åh, det känns inte ens som att jag varit i skolan idag. varför vet jag inte. Kan bero på att natten var jobbig, det kändes som om jag inte sov en blund, fast jag vet att jag gjorde det. För när jag vaknade var jag pigg. Suck, jag hatar verkligen det! Skoldagen var riktigt tråkig! Verkligen, inget bra hände. Inga ljusglimtar alls. Franskaprovet gick nog bra, missade en sak men det kanske också är rätt.

När jag kom hem var jag dödstrött, sängen var drömmen. Men icke, istället lade jag mig ute på altanen med en macka och apelsinjuice. Därefter hämtade jag SOn. Den är klar nu, och igenomläst. Det var verkligen jättevarmt idag trots att solen inte ville visa sitt rätta jag. Det var lver tjugo grader! Ändå brukar det blåsa här. Cykelturen hem var enormt varm och uttröttande.
På kvällen har jag bara ätit middag med pappsen. Vi lagade lax med couscous, riktigt gott! Nu ska jag ut och hälsa på systers kanin samt ge henne lite mat. Sedan är det dags för lite yoga övningar. Det är så skönt att känna sig avslappnad och vig i kroppen. Vid niotiden ska jag vila mig framför DH innan sängen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0