Underbar dag.

Vilken jättebra dag det har varit! Tack alla för uppvaktningen och presenterna!
Mina underbara vänner kom hit vid tolvtiden och hade med sig jättefina blommor och ett ursött födelsedagskort! I alla fall så åt vi lax med romsås och tårta. Inte tillsammans såklart utan var för sig. Sedan var vi ute i solen och hade det mysigt!
När de gått hem åkte jag och mamma för att kolla på vad jag kan köpa för alla pengar jag äger. Något vill jag köpa mig nu. Jag har liksom väntat så länge på den här dagen, när jag har pengar. Kanske ska jag köpa en kamera. En mellanstor investering. Först tänkte jag köpa en tv, men det blir nog inte så. Vi har fått en ny tv till nedervåningen så nu har vi två stora och sen ska vi tydligen göra om också.. Så vi får se!

I alla fall så håller jag och pappa på att fixa lite saker där nere i rummet. Dagen har varit superbra och jag är nöjd. Bättre blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0